četvrtak, 24.07.2014.

DURICE! ;-)

1. kako, čemu, zašto ili na koji način ste se prvi puta susreli s blogom i započeli taj čudesni put bloganja?

Ufff prošlo je više od devet godina,moj multiplosklerozni mozak ne pamti toliko daleko :-)
Zatvorena u nekom svom svijetu naišla sam na par njih zanimljivih,virila iz prikrajka dok se i sama nisam priključila.
Kako nisam proširila vidike van svog svemira još sam tu
:-)

2. kakve blogove volite pratiti i koje teme su vam najzanimljivije?

Pratim dosta blogova,puno više pratim nego što komentiram.
Iako tu najtanja,najviše me oduševljava proza i poezija,stihopriče,proljevanje duše slovima.
Neizmjerno mi je žao što su neki blogeri nestali,moja lista s prvom kavom se toliko stanjila,nekakav bolni podsjetnik koliko smo zapravo virtualni i samo s jednim deletom brišemo se iz ovog svijeta.Patetično,znam,ali uvijek me muči to vezivanje
(MAGLENI!!!)
I naravno,fotografija uvijek

3. da li bi prihvatili ulogu urednika bloga i što biste tada prvo napravili?

Ne bih,tko bi se nosio sa hordom ljutih nezadovoljnih blogera
I ovi bugovi su me počeli baš zabavljat,ništa ne bih mjenjala
:-)

4. kako birate teme kojima se bavite i što vas sve može inspirirati?

Imam taj paničan strah od gubitka vida,valjda me zato toliko privlači macro fotografija,zapažanje detalja i hvatanja sitnica,kapi na maslačkovim padobrancima i refleksija malih svjetova
Nedavno je netko kroz komentare napisao da svaki fotograf ima svoj fetiš što mi se jako svidjelo :-)

5. kada biste kuhali " večeru za blogere " što bi bilo na meniju?

Pffffff kuhinja i ja nismo baš nešto dobre,ma ni sa hranom nisam nešto pretjerano na ti.Štojaznam...znam peć kolače,jedan cheesecake,nać ćemo se u ljetnim danima,treba nešto osvježavajuće
Nemojte da moram kuhat molim vas
Možemo pit do besvijesti
:-)

6. jeste li na blogu doživjeli neke neuobičajene, zanimljive trenutke, bilo pozitivne ili negativne?

Svega...puno dana stane u devet godina,bilo je svega.I negativnih,ali jako više pozitivnih iskustava,par poslovnih suradnji i realizacija i par predivnih prijateljstava koji su prešli okvire virtuale i zauzeli posebno mjesto u mom životu.To mi je ipak najvrednije što od bloga imam,osim egocentrične pažnje koju volim primit s vremena na vrijeme :-))

7. znaju li vaši bližnji za vaš blog ili je on samo vaše mjesto?

Godinama sam skrivala svoj kutak,odvojila Nisu od Sanje u dva različita svijeta,ali malo po malo otkrivali su ga.
Ma nek gledaju
:-)

8. da na jedan dan možete biti neki drugi bloger kojeg biste odabrali i zašto?

Ian.B. Zašto? Po meni jedan od kvalitetnijih blogera,njegove riječi me izbace iz cipela,protresu,zamisle,odvoje me od mene same i suoče s nekim zatomljenim mislima
Riječni virtuoz

9. koliko ste najduže izdržali bez bloga i da li ste pokušali prestati?

Mislim da je bio period od nešto manje od dvije godine.U najtežem životnom razdoblju sam se previše zatvorila,balansirala na granici stvarnosti i nije mi padao na pamet tada

10. ima li života bez bloga, te ima li bloga u svemiru?
Ako ikad pronađem život javit ću vam
:-)

Najdraže sigurnosno pitanje mi je ona brojčana kobasica

Kako je mene Durica zaposlila red je red,pa štafetu bacam dalje
1. Čuvarica
2. Toma
3. GP-ZG
4. 20
5. Lilianke

(Hej pod koju ovo kategoriju spada? Weeeeee postoji njih još osim fotografije :-))) )

May ispravljam :-))


19:57 | Komentari (34) | | |

<< Arhiva >>